12
Aug
09

PREPARE UNTUK JADI USAHAWAN e-DAGANG , (e-MallNetwork)

KEPADA AHLI d`ONE Sekalian , Saya Rasa Ini Amatlah perlu saya ingatkan!!! Kita Teruskan Usaha Kita Dan Kali ini Kita Teruskan dengan Rasa Rendah diri , dan juga lebih telus . Hilangkan perasaan Benci anda semua !! Perlu ada Rase Kasih dan sayang terhadap Ahli emall Yang lain . Target kita Adalah ??ingat kan balik apa yang tertera pada logo d`ONE….(organize new empire , orientate new emallian!!) tapi usaha kita tidak memadai lagi..so tingkatkan usaha anda semua!!!

Perjuangan kita bukan setakat hari ini , kawan2 ku, Perjuangan kita selama2nya!!!

dibawah antara langkah2 untuk back to basic. jom kita lakukan bersame!!!

0- INGAT REZEKI MANA DAPAT, TUHAN BAGI REZEKI BUKAN UNTUK KITA LUPA DIRI ,INGAT AHLI KELUARGA is THE FIRST THING IN OUR LIFE!!! DONT EVER EVER to FORGET THAT!!! TANPA KEREDHAAN PARENT KITA TAK KEMANA!!!!SO FIKIRK2KAN YE!!!

1- Setiap 2 Hari Di mestikan Untuk mengupdatekan sebanyak 30-50 Kedai supaya Kedai KITA TER ATAS..

2- FIKIRKAN Tentang product Baru Untuk di promosikan ( bukan sekadar MENIRU PRODUCT orang LAEN BUAT!!!)

3- Start Setiap Hari Untuk KEMBANGKAN PENGETAHUAN orang Lain Terhadap KELEBIHAN OnlineShopingMall

4- Gunakan pendekatan yang berhemah untuk Memikat Hati Semua Orang

5- Jayakan Strategy Bersama KUMPULAN!!!

6- Ingat!!!

Kita Berada didalam satu industri , OnlineShopingMall , dan Network Marketing. Jangan Sesekali membenci atau mengutuk sesame sendiri , kerana ianya akan memberi kesan buruk terhadap syarikat yang kita sedang usahakan!!

7- Selalu adakan Brief , atau BrainStroming untuk menghasilkan strategi yang bagus untuk kembangkan empayar bersame2

8- Jangan terlalu gopoh untuk mengejar Kebebasan kewangan Tanpa memikirkan ianya betul2 jangka masa panjang atau hanya untuk menghasil kan pendapatan hanya untuk sekali seumur hidup!!!

9- Mesti diingatkan Network akan mati jika tidak di pupuk!!!

10- Mesti mengadakan pantauan Bukan Makian!!!

Ok.. Try Our Best TO strive the Financial freedom AS A TEAM!!!!

KALAU ADE SALAH SILAP HARAP MAAF…DAN SEBARANG KOMEN UNTUK DI TAMBAH SILA KAN!!!!

SEKIAN ,

YANG AMAT TELUS ,

BOON…


0 Responses to “PREPARE UNTUK JADI USAHAWAN e-DAGANG , (e-MallNetwork)”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


"Orang yang terlalu memikirkan akibat dari sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bilapun dia tidak akan menjadi orang yang berani"

Hari ini dalam sejarah

August 2009
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

~Mutiatra kata~

"Orang yang berjaya dalam hidup adalah orang yang nampak tujuannya dengan jelas dan menjurus kepadanya tanpa menyimpang"

"Ada dua cara seseorang itu tidak boleh berjaya iaitu orang yang hanya mengerjakan apa yang disuruh (ikut bodoh-bodoh) dan orang yang tidak mahu mengerjakan apa yang disuruh"

"Orang yang hebat hanya menceritakan kelebihan yang dimiliki, bukan menceritakan keburukan orang lain. Ini kerana dia akan membuka keburukannya"

"Kejayaan seseorang bukan dilihat daripada berapa banyak pendapatan yang diperolehi, tetapi berapa lama dia boleh bersama dengan komuniti"

"Tak seorang pun sempurna. Mereka yang mau belajar dari kesalahan adalah bijak. Menyedihkan melihat orang berkeras bahwa mereka benar meskipun terbukti salah"

"Barang siapa yang selalu kekenyangan maka banyaklah dagingnya, dan siapa yang banyak dagingnya maka kuatlah nafsunya. Siapa yang kuat nafsunya maka banyaklah dosanya, siapa yang banyak dosanya maka keraslah hatinya dan siapa yang keras hatinya maka tenggelamlah dia dalam bencana dunia serta keindahannya"

"Orang yang banyak ketawa itu kurang wibawanya. Orang yang suka menghina orang lain, dia juga akan dihina. Orang yang mencintai akhirat, dunia pasti menyertainya. Barangsiapa menjaga kehormatan orang lain, pasti kehormatan dirinya akan terjaga"